Το TikTok λανσάρει το Symphony — έναν βοηθό AI που διευκολύνει τη δημιουργία εκπληκτικού περιεχομένου



 Η TikTok ανακοίνωσε το TikTok Symphony, μια «νέα σουίτα δημιουργικών λύσεων που τροφοδοτούνται από γενετική τεχνητή νοημοσύνη» που «έχει σχεδιαστεί για να κάνει τη δημιουργία περιεχομένου πιο εύκολη από ποτέ για τους εμπόρους και τους δημιουργούς, απλοποιώντας τη δημιουργική διαδικασία και κλιμακώνοντάς την σε νέες διαστάσεις».

Αυτό έρχεται μέσω μιας ανάρτησης ιστολογίου από την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, σημειώνοντας ότι ο Creative Assistant έχει «εξελιχθεί» σε Symphony Assistant. Από το gif που περιλαμβάνεται στην ανάρτηση, φαίνεται ότι θα βοηθήσει στη δημιουργία ενός σεναρίου, στην εύρεση νέων δημιουργικών ιδεών και πολλά άλλα.


Το Symphony θα είναι διαθέσιμο ως μέρος του Adobe Express και θα κυκλοφορήσει επίσης στο πρόγραμμα Ads Manager του TikTok, με αυτόματα διαγνωστικά και επιδιόρθωση, εργαλεία βελτιστοποίησης και κάρτες προβολής που μπορούν να δημιουργηθούν από AI.


Οι λειτουργίες Symphony του TikTok θα διευκολύνουν τη δημιουργία περιεχομένου



Μπορεί να εισαγάγει στοιχεία και μια διεύθυνση URL για οποιοδήποτε θέμα του περιεχομένου σας και να δημιουργήσει ένα βίντεο σε "λιγότερο από 60 δευτερόλεπτα", συμπεριλαμβανομένων των άβαταρ στοκ που δημιουργούνται από πλάνα αμειβόμενων ηθοποιών που έχουν άδεια για εμπορική χρήση.

Αξίζει να θυμηθούμε ότι όσο και αν ακούγεται αυτό για εκείνους τους χρήστες που εργάζονται σκληρά για να δημιουργήσουν το δικό τους περιεχόμενο, το TikTok επισημαίνει αυτόματα περιεχόμενο που δημιουργείται από AI και είναι μία από τις πρώτες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων που το κάνουν. Αυτό θα μπορούσε να βοηθήσει στον εντοπισμό περιεχομένου "deepfake" στο μέλλον.

Άλλες πλατφόρμες όπως το Instagram, το Facebook και το YouTube προσφέρουν χειροκίνητη επισήμανση περιεχομένου που δημιουργείται από τεχνητή νοημοσύνη, αλλά αυτό δεν συμβαίνει αυτόματα.


Η Adobe Express θα λάβει την Εμπορική Βιβλιοθήκη TikTok



Η χρήση του πρόσθετου Symphony Assistant στο Adobe Express θα επιτρέψει στους χρήστες της εφαρμογής δημιουργίας και των υποκείμενων εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης που δημιουργούν Firefly να συνεργαστούν με την τεράστια εμπορική μουσική βιβλιοθήκη του TikTok από τις 17 Ιουνίου.

«Με την Εμπορική Μουσική Βιβλιοθήκη του TikTok που είναι προσβάσιμη μέσα από το Adobe Express, οι έμποροι και οι διαφημιστές μπορούν γρήγορα να δημιουργήσουν, να σκοράρουν και να δημοσιεύσουν περιεχόμενο πρώτης τάσης στο TikTok με ταχύτητα κοινωνικής δικτύωσης», εξηγεί η ανάρτηση ιστολογίου της Adobe .

Σύμφωνα με το δικό του ιστολόγιο του TikTok , οι χρήστες θα λάβουν «υποστήριξη σε όλη τη διαδικασία δημιουργίας περιεχομένου» στο Express και θα επικεντρωθούν στο TikTok ως πλατφόρμα.

Σχόλια