Συνολικά, ήμουν αρκετά θετικός σχετικά με τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη μέχρι στιγμής στην αρκετά νεαρή ιστορία της. Μου αρέσει πολύ αυτό που έκανε η Google με το Magic Editor , για παράδειγμα, για να κάνει τις φωτογραφίες σας να φαίνονται καλύτερα. Και συχνά απευθύνομαι στο ChatGPT ή το Copilot για να λάβω απαντήσεις σε συνήθεις ερωτήσεις για τις οποίες συνήθως πήγαινα στο Google.
Επίσης, με ενθαρρύνει η Apple Intelligence . Παρόλο που δεν θα κυκλοφορήσει μέχρι αυτό το φθινόπωρο, η προεπισκόπηση προγραμματιστών του iOS 18 δείχνει ότι η Apple επιτέλους κάνει το Siri πιο έξυπνο, ενώ μας εξοικονομεί χρόνο με λειτουργίες όπως η εγγραφή και η μεταγραφή ήχου σε σημειώσεις και τηλεφωνικές κλήσεις.
Αλλά υπάρχει μια πιο σκοτεινή πλευρά της τεχνητής νοημοσύνης που εμφανίστηκε αυτή την εβδομάδα - όχι, δεν μιλάω για παραισθήσεις - που με ανησυχεί πολύ για το αν οι εταιρείες σκέφτονται καλά τα πράγματα προτού σκορπίσουν την παροιμιώδη σκόνη AI pixie πάνω από όλους και τα πάντα. Και είναι οι υπερζηλωτές άνθρωποι, όχι η τεχνητή νοημοσύνη, αυτό είναι το πρόβλημα.
Καταστροφή διαφημίσεων για τους Ολυμπιακούς Αγώνες Google Gemini
Πώς κάνετε μια διαφήμιση να γίνει από συγκινητική σε οριακή τρομακτική; Η Google μας έδειξε τον δρόμο με τη διαφήμιση των Ολυμπιακών Αγώνων Gemini , η οποία έχει ήδη γίνει ευρέως πανοραμική για την εύνοια των αλγορίθμων έναντι της ανθρώπινης σύνδεσης.
Στο διαφημιστικό σποτ (τα σχόλια του οποίου έχουν απενεργοποιηθεί στο YouTube ), βλέπουμε έναν πατέρα να χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να βοηθήσει την κόρη της να αποκτήσει ένα πλεονέκτημα στην εκπαίδευσή της για να είναι μια μεγάλη εμπόδιο. Φαίνεται αρκετά ακίνδυνο στην αρχή, αλλά μετά ο μπαμπάς στρέφεται στον Δίδυμο για να βοηθήσει την κόρη του να γράψει ένα γράμμα στον ολυμπιονίκη Σίδνεϊ ΜακΛάφλιν-Λεβρόνε.
Ο πατέρας εξηγεί ότι είναι «αρκετά καλός με τις λέξεις», αλλά θέλει το γράμμα των θαυμαστών να είναι «ακριβώς σωστά». Αυτό είναι μια τεράστια προσβολή για την κόρη, η οποία θα έπρεπε να γράφει αυτό το γράμμα με τα δικά της λόγια. Αυτό δεν είναι κάτι που πρέπει να είναι σωστό. πρέπει απλώς να προέρχεται από την καρδιά.
Σε αυτήν την περίπτωση, ο Δίδυμος δεν είναι απλώς ένα δεκανίκι δημιουργικότητας, αλλά ρουφάει την ανθρωπότητα από το δωμάτιο.
Η Google εξέδωσε την ακόλουθη δήλωση: «Στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε μια αυθεντική ιστορία για την ομάδα των ΗΠΑ. Παρουσιάζει έναν λάτρη της πραγματικής πίστας και τον πατέρα της και στοχεύει να δείξει πώς η εφαρμογή Gemini μπορεί να προσφέρει ένα σημείο εκκίνησης, μια αρχή σκέψης ή ένα πρώιμο σχέδιο για κάποιον που αναζητά ιδέες για το γράψιμό του».
Τώρα μπορούσα να δω τον ίδιο τον πατέρα να βοηθάει ως σημείο εκκίνησης, αλλά δεν νομίζω ότι η AI θα έπρεπε να είναι ο βοηθός σε μια περίπτωση όπως αυτή.
Δημιουργήστε μια έκδοση AI σας με το Instagram!
Μπορεί να μην το έχετε προσέξει, αλλά αυτή την εβδομάδα η Meta έκλεισε τα διασημότητες συνομιλίας με τεχνητή νοημοσύνη . Και δεν θα σε κατηγορούσα γιατί φαίνεται ότι κανείς δεν τα χρησιμοποιούσε.
Σοβαρά, γιατί θα ήθελα να μιλήσω με την έκδοση AI του Tom Brady ή της Paris Hilton; Δεν είναι αυτοί. Αλλά μην ανησυχείς. Το Meta έχει ήδη στραφεί στο AI Studio , το οποίο επιτρέπει στους δημιουργούς να προσαρμόζουν τα είδωλα τεχνητής νοημοσύνης του εαυτού τους για να απαντούν σε ερωτήσεις των θαυμαστών. Η δυνατότητα λειτουργεί με το Instagram, το WhatsApp, το Messenger και τον Ιστό.
Ο στόχος είναι να επιτραπεί στους δημιουργούς και τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να μιλήσουν με τους ακόλουθούς τους εκ μέρους τους. Στην ανάρτηση του ιστολογίου ο Meta λέει ότι το AI Studio μπορεί να βοηθήσει τους δημιουργούς να δημιουργήσουν μια «επέκταση του εαυτού τους για να προσεγγίσουν περισσότερους θαυμαστές».
Μερικοί από τους χαρακτήρες AI που έχουν φτιαχτεί μέχρι στιγμής φαίνονται κάπως χρήσιμοι. Για παράδειγμα, ο σεφ Marc Murphy δημιούργησε ένα Eat Like You Live There! Τεχνητή νοημοσύνη που προσφέρει εξατομικευμένες συμβουλές για την αποδοχή των τοπικών φαγητών όταν ταξιδεύετε.
Αλλά γενικά φαίνεται κάτι πολύ κενό σχετικά με τη χρήση ενός avatar τεχνητής νοημοσύνης του εαυτού σας για να προσελκύσετε τους θαυμαστές. Τι ακολουθεί, ψεύτικοι θαυμαστές που ασχολούνται με ψεύτικους δημιουργούς;
Γνωρίστε τον επόμενο φίλο σας
Το 2024 θα μείνει στη μνήμη μας ως η χρονιά της καταστροφής υλικού τεχνητής νοημοσύνης, με παιδιά αφίσας όπως το άχρηστο Rabbit R1 και το Humane AI Pin . Αλλά αυτό δεν εμποδίζει τον 21χρονο επιχειρηματία Avi Schiffman να πηδήξει στο άλμα.
Για να είμαστε δίκαιοι, το Friend είναι μια συσκευή 99 $ που δεν έχει σχεδιαστεί για να σας βοηθήσει να είστε πιο παραγωγικοί — σε αντίθεση με τα παραπάνω gadget που ήδη κατευθύνονται προς το νεκροταφείο της τεχνητής νοημοσύνης. Αυτό το μενταγιόν Bluetooth που ακούει πάντα υποτίθεται ότι είναι σύντροφος.
«Η παραγωγικότητα τελείωσε, κανείς δεν νοιάζεται», είπε ο Schiffmann στο Wired . «Κανείς δεν πρόκειται να κερδίσει την Apple ή την OpenAI ή όλες αυτές τις εταιρείες που χτίζουν τον Jarvis. Τα πιο σημαντικά πράγματα στη ζωή σου είναι πραγματικά οι άνθρωποι».
Ας αγνοήσουμε για μια στιγμή ότι ο Φίλος δεν είναι άτομο. Στην πραγματικότητα, ας μην το κάνουμε αυτό.
Ναι, υπάρχουν πολλοί μοναχικοί άνθρωποι εκεί έξω και κάτι σαν το Friend θα μπορούσε να βοηθήσει. Αλλά υπάρχει μια τεράστια διαφορά μεταξύ της τεχνολογίας που μας βοηθά να βρούμε συντροφικότητα και της αντικατάστασης της χονδρικής για αυτήν και για τους ανθρώπους.
Ο φίλος έχει σχεδιαστεί για να είναι ενθαρρυντικός, να σας στέλνει θετικές επιβεβαιώσεις αφότου τον «σκοτώσετε» σε εκείνη τη συνάντηση ή να σας παρηγορεί αφού σας παρασύρει ένας φίλος σε ένα παιχνίδι. Και ο ιδρυτής υπόσχεται ότι η εταιρεία δεν θα αποθηκεύσει ηχογραφήσεις ή μεταγραφές.
Αλλά ανησυχώ πολύ που ακολουθούμε λάθος δρόμο με gadgets AI όπως αυτό. Έχουμε ξεχάσει ότι η ίδια η εξάρτησή μας και ο εθισμός μας στην τεχνολογία υπήρξε ο καταλύτης της μοναξιάς και της κατάθλιψης για εκατομμύρια;
Μην ανησυχείς. Όπως είπε ο Schiffmann στο The Verge , «Δεν νομίζω ότι αυτό πρέπει να είναι το μόνο άτομο με το οποίο πρέπει να μιλήσεις».
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου