Η Sonos καθυστερεί δύο σημαντικά προιόντα λόγω προβλημάτων εφαρμογής



 Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Sonos, Patrick Spence, επιβεβαίωσε ότι τα σχέδια για την κυκλοφορία δύο σημαντικών νέων προϊόντων τους επόμενους μήνες έχουν εγκαταλειφθεί, καθώς η επωνυμία Santa Barbara πρέπει να επικεντρωθεί στην τακτοποίηση της νέας εφαρμογής buggy, η οποία κυκλοφόρησε τον Μάιο.


«Η εστίασή μας πρέπει να είναι η αντιμετώπιση της εφαρμογής πριν από οτιδήποτε άλλο», είπε ο Spence στους επενδυτές κατά τη διάρκεια μιας κλήσης για τα κέρδη. «Αυτό σημαίνει καθυστέρηση των δύο σημαντικών εκδόσεων νέων προϊόντων που είχαμε προγραμματίσει για το 4ο τρίμηνο έως ότου η εμπειρία μας στην εφαρμογή να ανταποκριθεί στο επίπεδο ποιότητας που περιμένουμε εμείς, οι πελάτες και οι συνεργάτες μας από τη Sonos».


Ένα από αυτά τα προϊόντα αναμενόταν να είναι μια νέα κορυφαία ηχητική μπάρα που θα αντικαταστήσει το Sonos Arc . Εικόνες και λεπτομέρειες του Arc 2ης γενιάς διέρρευσαν τον περασμένο μήνα – Με την κωδική ονομασία Lasso, αναμενόταν να βελτιωθεί στο Arc με πιο ισχυρά μπάσα, αναπαραγωγή ήχου Bluetooth και εντελώς νέα τεχνολογία ηχείων.


Ο Spence επιβεβαίωσε ότι δύο προϊόντα ήταν έτοιμα για αποστολή το τέταρτο τρίμηνο, αλλά τώρα θα ανασταλεί όσο συνεχίζεται η εκκαθάριση της εφαρμογής.


Τον περασμένο μήνα, ο Spence έγραψε μια ανοιχτή επιστολή  στους χρήστες, ζητώντας συγγνώμη για τα πολυάριθμα προβλήματα που έφερε η νέα εφαρμογή Sonos και η κυκλοφορία της εφαρμογής ήταν ένα από τα μεγάλα σημεία συζήτησης από την κλήση κερδών.


«Χύνουμε την καρδιά και την ψυχή μας σε ό,τι κάνουμε και είμαστε περήφανοι για αυτό που χτίζουμε και για τον τρόπο που το Sonos φέρνει χαρά στη ζωή των πελατών μας», εξήγησε ο Spence. «Γι' αυτό είναι τόσο οδυνηρό να απογοητεύουμε τους πελάτες μας με τη νέα μας εφαρμογή.


«Ενώ ο επανασχεδιασμός της εφαρμογής ήταν και παραμένει το σωστό, η εκτέλεσή μας, η εκτέλεσή μου δεν ανταποκρίθηκε στο σημείο… η ώθησή μου για ταχύτητα απέτυχε», πρόσθεσε.


«Καθώς διαθέσαμε το νέο λογισμικό σε όλο και περισσότερους χρήστες, έγινε φανερό ότι υπήρχαν πεισματικά σφάλματα που δεν είχαμε ανακαλύψει στις δοκιμές μας. Ως αποτέλεσμα, πάρα πολλοί από τους πελάτες μας, ειδικά εκείνοι με ορισμένα από τα παλαιότερα προϊόντα μας στα συστήματά τους, έχουν μια εμπειρία χειρότερη από αυτή που είχαν στο παρελθόν.»


Αν και είναι υπέροχο που η Sonos παραδέχεται επιτέλους ότι η εφαρμογή δεν είναι ενημερωμένη και επικεντρώνεται στην αποκατάσταση των πραγμάτων, το φόρουμ της κοινότητας Sonos και το subreddit του Sonos εξακολουθούν να είναι γεμάτα από θυμωμένους χρήστες που φαινομενικά έχουν χάσει την πίστη τους στην επωνυμία.


Το Sonos, φαίνεται, τρέχει με πλήρη ταχύτητα για να διορθώσει τα πράγματα με την εφαρμογή, με δι-εβδομαδιαία ενημέρωση ρυθμού επιδιόρθωσης σφαλμάτων και επαναφοράς λειτουργιών που λείπουν και ελπίζει να επαναφέρει τους χρήστες στο πλευρό τις επόμενες εβδομάδες και μήνες.


«Θεωρούμε προγράμματα αυτό το τρίμηνο για να υποστηρίξουμε και να ευχαριστήσουμε τους πελάτες και τους συνεργάτες μας που ήταν μαζί μας κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου και να μετατρέψουμε τη δυσαρέσκειά τους σε απόλαυση», είπε ο Spence στην κλήση.


«Αναμένουμε ότι αυτές οι επενδύσεις θα έχουν κόστος που κυμαίνεται από 20 έως 30 εκατομμύρια δολάρια βραχυπρόθεσμα, αλλά είναι απαραίτητες για τη διόρθωση του πλοίου μακροπρόθεσμα».

Σχόλια